13.3.2019
„I po nějakém tom roce vidím stále skvěle a jsem nesmírně vděčná, že jsem se svěřila do péče právě vám. Byly to nejlépe utracené peníze za celý můj život a ta radost a vděk trvá,“ napsala nám Zuzana Čatajová, která byla na oční klinice Gemini na laserové operaci. A není jediná.
Vážíme si, že si nás vážíte! Těší nás, že jste spokojení s přístupem personálu, průběhem zákroku a především výsledkem operace, která vám přináší nový pohled na svět. To vše víme z vašich ústních poděkování i písemných referencí.
Objednejte se na předoperační vyšetření zdarma a staňte se jedním z našich spokojených pacientů, jako např. Eva Krtková, která nám napsala: „Byla jsem velmi spokojena s operací obou očí a moc děkuji panu primáři Stodůlkovi za jeho přístup k pacientům.“
„Máte perfektní předoperační souhru všech kontrolních postů. Celý personál byl velmi příjemný a ochotný. Operace proběhla pro mne v pohodě, bez bolesti. Jsem mile překvapen, že personál se ještě druhý den po zákroku zajímá telefonicky o stav pacienta. Děkuji Vám za dobrou práci,“ napsal pan Žinčovský.
Paní Marie Peřestá napsala po operaci šedého zákalu u doktorky Uhlářové: „Z operace jsem měla velký strach, ale paní doktorka mi vše srozumitelně vysvětlila, takže jsem u operace byla již klidná. Operace trvala také krátkou dobu, protože paní doktorka má velmi šikovné ruce.“
Celý průběh operace popsal Jiří Stavjaník, který svůj email uvedl slovy: „Dobrý den, jako váš pacient bych vám rád zaslal svoji zkušenost a byl bych rád, kdyby byla jakkoliv vámi uveřejněna.“ Přečtěte si celou referenci.
„Vážený pane primáři Cholevíku, chtěla bych Vám alespoň touto cestou poděkovat. Moc si vážím vaší skvělé práce, vlídného přístupu, a to jak při zákroku, tak i při následné pooperační péči,“ tak zní začátek poděkování pacientky Šťastné.
Číst více referencí.