Po – pá: 7:00 – 18:00
  • cs
  • pl en de sk
-AA+
Objednat se

Zákrok

  • Doc. RNDr. Milan Soldán, CSc.

    Na den 18. února 2017 jsem byl objednán na kliniku GEMINI, oční kliniku v Brně na odstranění očního zákalu.
    Po vstupu na kliniku, kde jsem byl poprvé, jsem si myslel, že jsem si spletl pracoviště. Bylo to jak Jiříkovo vidění. Ačkoli jsem přišel podstatně dříve, než jsem měl, (což mám ve zvyku) jsem se přihlásil v recepci kliniky u sestry (?), která přijímá pacienty a než jsem se nadál a stačil schovat osobní doklady, přišla sestra, která mě oslovila jménem, řekla, co se mnou bude dělat, kdy přijde s dalšími zákroky a kam mne odvedou. Už před vstupem do předsálí operačního sálu jsem věděl, jak bude probíhat zákrok, jak se mám chovat apod. Všechno se dělo za přítomnosti sester, lékařky i operatéra, p. primáře MUDr. R. Kaňovského. Během operace se mnou operující neustále komunikovali, vysvětlovali, jaké zákroky dělají, co mám dělat já a za každým mým pohybem děkovali (to jsem ještě nezažil). Než jsem se nadál, oznámili mi operující, že zákrok je hotov, že dopadl dobře a že mohu odejít. Osobně se rozloučili, vysvětlili, co mám a nemám dělat, kdy kam jít na kontrolu a co dělat, kdyby se objevily nějaké problémy. Sestra, která mě odváděla ze sálu, se dotázala, zda se cítím dobře a zda mě má doprovodit do předsálí.
    Celý můj pobyt na klinice byl pro mne šokem, s něčím podobným (kromě ošetřující lékařky, dr. Vymazalové) jsem se ještě nesetkal. Nepředstavitelný klid, citlivé jednání i zákroky, profesionalita a další. Žádná nervozita, spěch.
    Nikdy jsem na této klinice nebyl, nikoho jsem předtím neviděl a neznal. Teď už vím, ale nevím, jak mám všem, kteří se mi během pobytu na klinice věnovali, poděkovat. Vše, co jsem zde popsal je upřímné, nezkreslené, což může potvrdit moje manželka, která mě doprovázela.
    Ještě větší šok však přišel v neděli 19. února, pouhý necelý den po operaci, kdy mi z kliniky volali a dotazovali se, jak se cítím a zda nemám nějaké potíže, případně zda nepotřebuji nějakou pomoc. Nepředstavitelné. Děkuji.
    Přeji celému personálu co nejvíce zdraví, pracovní i osobní pohody a jen úspěšné zákroky.
    Doc. RNDr. Milan Soldán, CSc.

  • Ladislav Kurka

    Vážené a milé na klinice v Krči, od recepce po operátorku!
    Měl jsem s Vámi co do činění v minulých týdnech, při vyšetření a operaci šedého zákalu.
    Příjemné prostředí, vstřícné a profesionální chování.
    A výsledek? Na televizi bez brýlí, do dálky jako rys, na blízko velké zlepšení.
    Zdraví a děkuje
    Ladislav Kurka

  • Dagmar Machková

    Vřelé díky panu profesoru Kuchyňkovi za operaci šedého zákalu. Zároven děkuji za milé a příjemné jednání celého personálu v Gemini Průhonice. Ještě jednou moc děkuji

    Dagmar Machková

  • Vlasta Romanová

    Dobry den,

    nedávno jsem byla na operaci šedého zákalu u vás a chtěla bych vám velmi poděkovat všem za péči sestřičkám a Panu primáři Stodulkovi obzvlášť.

    Ještě jednou ze srdce děkuji

    Vlasta Romanová

  • Jiří Hájek

    Dobrý den.

    Dnes jsem u vás byl operován a chtěl bych touto formou poděkovat personálu i panu prim. MUDr. R. Kaňovskému. Vaše práce a přístup personálu je skutečně vynikající a chtěl bych mnohokrát poděkovat. Vím, co znamenala operace šedého zákalu v letech 80tých, kdy moje maminka byla hospitalizována na oční klinice v Praze na Karlově náměstí. Věda pokročila a díky vašemu personálu a panu primáři již nyní, byť s rozkapaným okem vidím mnohem lépe, než před operací. Moc vám všem děkuji a přeji vám všem-celému kolektivu mnoho zdraví a i vám přeji jenom to nejhezčí. Chováte se k pacientovi velice pěkně. Jste opravdu hodni uznání a poděkování a to myslím na vás všechny.

    Jiří Hájek

  • Farář Pawel Debek

    Dobrý den.
    Rád bych vyjádřil poděkování za naprosto úžasný lidsky a profesionální přístup všem zaměstnancům Oční kliniky v Průhonicích.
    Od objednání přes přijetí na recepci až po samotný zákrok a i následní péči.

    Zvlášť bych chtěl poděkovat Paní Primářce za zákrok. Má opravdu zlaté ruce. Hned jsem viděl a neměl žádné vedlejší následky.

    Musím říct , že tak krásný přístup je málo kde vidět. Opravdu jsem se těšil i na druhou operaci.
    Ještě jednou za vše děkuji a doufám, že budu moc i osobně Paní Primářce poděkovat.

    Farář Pawel Debek

  • Tomáš Němec

    Dobrý den paní Zubíčková, pane Stodůlka,

    Srdečně Vás zdravím v novém roce ještě jednou a podávám zpětnou vazbu, že oči jsou stále bezvadné a fungují, jak jsem si ani nedokázal představit.
    Vážený pane primáři, celý život jsem měl jeden velký sen jít studovat na Vojenskou školu. Mým handicapem byly oči. Pomalu jsem sen vzdával, ale nakonec podávám v březnu přihlášku na tuto školu. Vidím krásně a svět je najednou opravdu nějak prostě lepší. Chci tím vším říci, že Vám velice děkuji, že jste se mě ujal, že jste vyslyšeli nadaci Erudikon, která Vás požádala o pomoc pro mě. Víte, jaký problém považuji u sebe za ten nejpříjemnější? Když se ráno vzbudím a hledám brýle a jsem nervózní, kde jsou a pak najednou si uvědomím, že je nepotřebuji. Jsem Vám za to velice vděčný. Stejně tak paní Zubíčkové, která se mnou několikrát velice mile a trpělivě mluvila a byla mi oporou.

    Přeji Vám, ať se daří a ještě jednou Vám děkuji za ten nejzásadnější krok k mému snu, kterým jsou mé zdravé oči.

    V úctě Tomáš Němec, budoucí student Vojenské školy

  • Zdeněk Evják

    Dobrý den,

    dne 7.1.2016 a 14.1.2017 jsem absolvoval operaci šedého zákalu na Vaší oční klinice Gemini Zlín. Chci poděkovat celému týmu oční kliniky za velmi přívětivý a profesionální přístup sester i lékařů. Na klinice svým přístupem celý tým vytváří velmi pohodové podmínky pro své pacienty. Následnými telefonickými dotazy na zdravotní stav svých pacientů tento profesionální přístup jen potvrzují.

    Děkuji

    Zdeněk Evják

  • Mádrová Ludmila

    Vážený a milý kolektive Gemini.
    Ve dnech 5. a 6. ledna jsem byla ve vaší péči a pana primáře Cholevíka na operaci šedého zákalu, kterou jsem ve svých 88 letech odkládala 4 roky.
    Chci vám touto cestou mnohokrát poděkovat za váš přístup a laskavost, kterou pacientům věnujete. Svým milým přístupem vytváříte velmi příjemnou atmosféru a pacient se cítí v pohodě ve velmi pěkném prostředí.
    Ještě jednou tisíceré díky a ať se vám daří.

    Ludmila Mádrová

Dejte zelenou vaší nové životní etapě bez brýlí a čoček.

Pomůžeme vám vidět svět zase ostře.

Objednat se na konzultaci

Naše kliniky